bakompaniken

Alla inlägg under oktober 2010

Av Alatawi - 26 oktober 2010 08:44

Hej bloggen.


Jag är verkligen skit kass på att uppdatera

men det får ni ta.


Jag kommer att läggas in idag på psyket.

Mår så fruktansvärt dåligt att dom ska ge

mig anafranil dropp.


jag uppdaterar mer när jag kan :)


hejhej

Av Alatawi - 24 oktober 2010 16:38

Ingen panik än så länge.


Har sovit å sovit, ätit med jämna mellanrum för att få

min mage att ge upp, har även städat lite, och nu tänkte

jag sova en stund till. är så fruktansvärt trött.


Känns som jag ligger å väntar på att få panik ?

aja. godnatt

Av Alatawi - 24 oktober 2010 03:46

Oj måste säga att igår var nog en av dom

jobbigaste dagar jag har haft.

Fick panik efter panik och det slutade

med att jag grät å grät medans jag pratade

med jouren på psyket. 


Ringde dit 3 gånger för att jag höll på

att gå under, och deras prat gjorde mig bara irriterad

"Vad gör du på dagarna Nadia?"
"Vad gillar du att göra på fritiden?"

Såna frågor behöver jag inte, jag behöver bli av med min panik.


Tillslut var jag så slut av allt så hon sa att jag skulle

ta och äta något, (eftersom jag äter så dåligt)
och sen kanske ta 2 lergigan


kan säga att efter jag åt den där mackan

och tog mina två lergigan så blev jag tröttare

än tröttast så jag somnade i soffan till kl 23.00

jag vaknade upp av en slump tror jag.

men jag var fortfarande trött så jag gick å la

mig i sängen och fortsatte sova tills nu.


totalt har jag sovit  15 timmar. och jag skulle

kunna fortsätta att sova, men jag ska vara vaken

en liten stund och se ifall jag kan ta emot någon

mat i magen,


Jag förstår inte alls varför jag fick panik på dagen

det är inte vanligt hos mig, jag brukar bara få panik på

nätterna, tur att det bara är en dag kvar tills jag kan

träffa min psykolog, vi måste gå till botten med det här.


nej nu ska jag ta och äta lite kakor.. haha 

Av Alatawi - 22 oktober 2010 07:57

Oj vad jag har uppdaterat dåligt.

Men jag sov hela går kvällen mådde så dåligt.


Just nu sitter jag på flygplatsen och inväntar

mitt flyg till Arlanda. sen ska jag hem


Uppdaterar mer sen, då jag vet om jag 

ska lägga in mig på psyket eller inte.

Av Alatawi - 21 oktober 2010 06:07

Efterklok är nog bara förnamnet på mig just nu.

Jag har panik . Jag kommer aldrig klara av att åka

tåg, aldrig i hela mitt liv. jag får panik när jag tänker på det


eftersom jag fick panik på vägen hit så kommer jag att

få panik på vägen hem. Jag är livrädd för det.


Måste komma på andra tankar men det funkar inte

jag vill inte. jag vill verkligen inte.!

Av Alatawi - 21 oktober 2010 01:16

Jag har sovit å sovit , vaknade för ca 20 minuter sen.

och det snöar ute   


funderar på att fortsätta sova det är så otroligt skönt

har ingen smärta i magen, har ingen smärta överhuvudtaget

när lilla jag sover.


Imorgon måste jag upp tidigt för att jag måste

packa ner det sista och så, sen måste jag ta

mig ut till stan ! :)


Meeeeen Godnatt 

Av Alatawi - 20 oktober 2010 20:12

Nu är jag så trött att jag snart deckar?

Undra varför men det är väll lika bra egentligen

att jag lägger mig nu.


I morgon blir det kanske en snabb uppdatering

innan tåget. Men det ser vi om då !


Sov gott!

Av Alatawi - 20 oktober 2010 17:51

Jag kan säga att det där med att sova 

i morse gick åt pipsvängen. Jag började

få huggande smärtor under brösten vilket

jag nästan trodde det berodde på magkatarren.

Men jag var tvungen att ringa in och fråga.


Kärringen börjar snacka om Ambulans och 

om mitt hjärta, jag fick panik och börja stört gråta.

Jag trodde mitt hjärta skulle hoppa ut ur bröstkorgen

så fort slog de. Jag kunde inte andas och jag var livrädd.

Men började lugna ner mig när dom hade skickat Ambulansen.


När dom kom så tyckte dom väll att det var lite konstigt

att jag mötte dom i dörren, men jag sa allting från början

om min panikångest, att jag har lite hypokondri,min magkatarr och

min sömnbrist. Jag skakade som ett löv, ni anar inte .

JAG VAR LIVRÄDD!


Men det gick bra, var inge fel på hjärtat.

jävla kärringjävel som ska skrämma upp mig 

så där.!


och godmorgon föresten, somnade halv 11 :)

Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards