bakompaniken

Alla inlägg under november 2010

Av Alatawi - 5 november 2010 14:23

Inget har förändrats, går fortfarande med den

ständiga oron inom mig, och panik utbrytes lite då och då!


Where did i turn so wrong
Time drags me along
Though I know just where I went
And my time was well spent
I keep on coming back to you
My memories in blue




Hänger hos mamma fortfarande och lär nog göra det
tills jag känner att jag mår bra igen!


Now you know!
Av Alatawi - 2 november 2010 15:25

Nu sitter jag här framför datorn igen.

Utskriven från placet jag var på.


Har haft en otroligt skön vecka där.

Ny medicin och massa paniker.

Men jag har fått hjälp också

har börjat äta igen, och det känns toppen.


Nu är jag ute på "prövtid" en vecka

och ska ta mitt pick å pack å åka hem till

mamma !


behöver vara i en tryggmiljö medans jag 

är på förbättringsväg.

ska åka hem med robin alldeles strax.


vi hörs sen :)

Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards