bakompaniken

Alla inlägg under april 2011

Av Alatawi - 24 april 2011 22:04

Har varit hos mamma hela dagen typ, Underbart!
hade en "liten" familjemiddag, kalkon potatis sås å sallad!

och till efterrätt blev det pannacota med rårörda bär! Gottit!


Har inget att säga annars. är tom på känslor! Godnatt

 

Av Alatawi - 23 april 2011 21:07

Haft en kanon dag, bäst väder i morgon drar jag till Stensjön för familjemiddag
Tills dess far jag ut en sväng nu med världens bästa, Sen tillbaka hit och sova sen imorgon till mamma!


For so long!





You know you are my demoN
I love you long time so you know the meniNg

Av Alatawi - 22 april 2011 18:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Alatawi - 22 april 2011 18:32

Idag är psyket lite starkare kanske för att jag fick prata med C idag

Han förstår mig utan att jag ens egentligen behöver säga något.
Men vi hade en lång pratstund när jag käkade middag och han lyssnar verkligen på mig och det känns så otroligt bra! Den bästa ur personalen om jag själv får säga något!


Fick även veta något konstigt att jag ska vara här en vecka till att börja med?
och det var inte det som var planerat, vart ska dom he mig sen?
Dom kan inte skicka hem mig, jag kvävs ju för fan!.. men det ordnar dom!


Annars idag har jag bara suttit och snörvlat och varit allmänt sjuk.
har även bara sovit några timmar i natt men jag lever, blir en tidig kväll idag?

Har varit med Familjen och handlat idag, vi skulle handla kalkon men det fanns typ ingenstans,tillslut hittade vi på coop så efter handling på Willys & Ica maxi så for vi dit, och jag fick med mig lite godis som jag ska äta här eftersom det är fredag å från och med nästa vecka ska jag börja ta träningen på allvar 2 gånger i veckan tills zumba kommer igång och då ska jag köra 3 gånger i veckan och hålla på det och äta mikael dieten.. haha


nej nu ska jag trycka och fortsätta vara röd i ögonen och snorig!

ha en bra långfredag!


ett vårtecken från förra veckan jag lyckades fånga på bild!

 



Av Alatawi - 22 april 2011 03:19

Jag är på stället som är det tryggaste stället för mig just nu
Ändå kan jag inte somna, ligger och snurrar och har mig vilket är jävligt onödigt
Men jag hoppas på att somna snart så jag får någon timmas sömn i varje fall


Dyng förkyld är jag också det bara rinner snor hela tiden, tror jag ska införskaffa mig en personlig snytare åt mig eftersom jag måste göra det var tredje sekund känns det som, men who knows jag kanske bara överdriver som vanligt?


Annars har jag väl inte så mycket att säga, har bott hos kim sen fredag och det har varit grymt kul. Och skönt att kunna vara någonstans där jag inte kvävs. Och pricket över i:et så är Kimsan bäst!


Annars då?


Har inget speciellt att säga typ Glad påsk?

Av Alatawi - 21 april 2011 23:13

Lately I've been hard to reach
I've been too long on my own
Everybody has a private world
Where they can be alone
Are you calling me
Are you trying to get through
Are you reaching out for me
I'm reaching out for you

Av Alatawi - 19 april 2011 23:55

Hej på er alla barn nu är det barnprogram


har inget jag vill säga, än att tragiskt att man måste koka vatten när man inte har orken till att göra det, Min fruga ligger sjuk här bredvid mig och vi har lagt varsin hink bredvid oss ifall vi skulle ha fått i oss parasiter vilket man inte vet eftersom man har druckit av vattnet


I övrigt så rullar livet på UTAN DIG och jag är så otroligt besviken på dig så det finns inte. Men jag tänker inte ödsla mer energi på dig för du är inget jag behöver. Du visar bara hur mytomanisk du egentligen är. Det kanske stämmer det dom säger?
Men jag har alltid gått min egna väg! Men som sagt what goes around comes around!


Godnatt

Av Alatawi - 15 april 2011 19:31

Vad gör man när man har 80 mil emellan

varandra?


 

Man umgås på msn helt enkelt
Saknaden skaver
vi är skeva

  

Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards