bakompaniken

Alla inlägg under januari 2011

Av Alatawi - 31 januari 2011 17:39

Kocken lagar idag Makaronipudding alá Alatawi

Den kommer bli super god-is...

har användt, snabbmakaroner,korv,äggstanning som består av mjölk,ägg, svartpeppar,vitpeppar och lite salt. sen shuff in i ungen 30-40 minuter i

200 grader! å sen voila!


känner mig som en hemmafru ibland..

har tvättat,diskat, lagat mat, diskat, plockat,diskat,hängt tvätt..


helt enkelt skit bra är jag!


 

bilden är lånad från www.google.se

Av Alatawi - 31 januari 2011 15:15

Ni som är inblandade är det, resten behöver inte lägga sig i!

Och nej jag tänker inte tänka om, för jag vet precis vart allt

står just nu, jag har landat på en plats med folk jag trivs!


Jag ska aldrig mer behöva känna att jag inte vet vem jag är

för när jag är med dessa människor vet jag precis vem jag är

och det är den personen jag vill vara, jag vill inte vara någon annan.


Synd bara att andra inte kan se den lyckan för mig.

Utan bara trycker ner mig mer å mer, när ska det ta slut?

låt mig vara med dom som gör mig lycklig.
låt mig vara glad för en gångs skull

låt mig vara!


 

med dig mår jag BÄST!

Helen Westerlund

Av Alatawi - 31 januari 2011 13:09

Nu har jag just fått i mig lite lunch

och så väntar jag på Gustav. han verkar

inte riktigt veta vars han har bilen.

men det blir nog bra ändå?




Hahahahahaha. vem tappar bort en bil ? ;)

Av Alatawi - 31 januari 2011 12:20

Godmorgon!


Gud vad jag har sovit gott i natt, fast min mage är helt urvriden

känns det som!
Vaknade dock av ett mindre trevligt samtal, låt mig vara snälla?


idag står tvätt på schemat.. så vi hörs sen, måste

vila mitt huvud från makkans bas!


Av Alatawi - 30 januari 2011 21:48

Skype är en bra uppfinning om man vill prata med någon

som bor lite längre bort, har nog suttit i skype i typ

2 timmar med saeed, han sjuunger så fint för mig ! :)

Av Alatawi - 30 januari 2011 20:11

Fan vilket flyt jag har idag, pratade just med killen som jag

ska få katten av, och så har jag diskat, och nu sitter jag och lyssnar

Everlast-Black Jesus och äter vaniljglass och funderar på vad

som händer härnest, ska se på Hämnden kl 21.00 på tv4. men det är då det..


tills vidare delar jag med mig av en bild jag tog på nyårs!


 


Av Alatawi - 30 januari 2011 18:39

 

Rosa/Grå randig tunika 49:- Gina tricot


 

Rosa tunika 49:- Gina tricot


 

Grå stickad tunika 49:- Gina tricot


två bälten ( övre 19:- , undre 170:- )  Gina tricot


 


Rosa uggs (strl 34) 199:- Din sko/barnavdelningen


+ ett par svarta leggins
+ Foundation

+ Rouge
+ Svart/Grå ögonskugga

Av Alatawi - 30 januari 2011 18:15

 you're not coming back, i've got a reson to cry

  Mormor det har gått 4 månader nu, Jag saknar dig ..

all i want, all that i need is to make you breathe

Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards