bakompaniken

Alla inlägg under februari 2011

Av Alatawi - 23 februari 2011 23:04

Nu sitter jag här igen.. en kväll igen.. och jag har panik

jag har ont i magen så att det riktigt vrider och vänder

sig och plus att jag är så otroligt orolig över vad det kan vara..


Jag har verkligen verkligen jätte jätte ont.. och guuud om

smärtan bara kunde gå över!

Av Alatawi - 23 februari 2011 00:21

Ligger här i sängen och mår rent utav skit.. Jag har panik

jag har som ni kanske märkt oftast panik på kvällarna.

och idag har jag ont lite överallt i kroppen och jag tror att det

ska vara något farligt, jag mår inte bra.. jag gör verkligen inte det

men hur ska jag kunna må bra när vissa dagar är helt underbara

medans andra är värsta mardrömmen?


Jag önskar verkligen det fanns något som kunde förhindra detta!

jag ber om hjälp jag behöver dig!

Av Alatawi - 22 februari 2011 22:00

Orkar inte uppdatera just nu, mår för jävla illa.. ( sjuk )

Av Alatawi - 21 februari 2011 15:18

Min favorit låt, påminner om hur jag känner!


Av Alatawi - 21 februari 2011 13:48

SaveSmart är en medlemsorganisation för konsumenter. Medlemmar kan genom den här webbplatsen ta del av aktuella erbjudanden inom olika områden. Det är konstnadsfritt att bli medlem.

Unika erbjudanden
Våra erbjudanden är ofta helt unika och vi strävar efter att förhandla fram ett så bra pris på varorna som möjligt efter principen: Ju fler vi är ju billigare blir det.

Vi breddar utbudet hela tiden
Vi jobbar kontinuerligt med att bredda utbudet så alla skall kunna hitta något av intresse. Här finns alltid bra fasta erbjudanden och månadskampanjer. Tanken är också att det skall vara en levande sida där våra medlemmar själva går ihop om gemensamma inköp och använder oss som förhandlare. 

Helt kostnadsfritt
Det är helt gratis att vara medlem i Savesmart. Du handlar direkt hos leverantören och betalar med valfritt kreditkort eller mot faktura.

Bli medlem idag och spara pengar!


http://www.savesmart.se/referral/77777a62

Gör det idag, du kommer inte att ångra dig!

Av Alatawi - 20 februari 2011 22:39

Ovanligt att det alltid ska bli något just innan jag ska lägga mig..

Någon känsla som inte är bra, något som ska få mig att bryta ut i panik


vad äre som händer inom mig..

varför gör det ont, vad gör mer ont

paniken eller den riktiga smärtan?


Förstår inte varför jag inte kan identifiera smärtan med paniksmärtan

Varför kan jag inte bara ha samma känsla som jag alltid har när jag ska

sova, att jag är för trött för att orka bry mig om all smärta..

kan det vara för att jag hörde ordet död? eller för att jag läste om det

kan det vara så att jag börjar oroa mig för att jag ska ha nått dödligt?


Hela mitt liv är baseratt på att vara rädd, varför är jag rädd för så mycket

varför kan jag inte bara leva varje dag som om det vore den sista?
Varför är jag så jävla rädd för att dö?


Varför är jag rädd för allt som alla andra kan göra?
när jag själv borde inse att kan dom, så kan tame fan jag med.

Varför är jag rädd för att våga leva fullt ut?


ehh.. screw this shit.. ska försöka bli av med paniken

innan jag somnar.. Godnatt!


Av Alatawi - 20 februari 2011 21:30

Sitter och kollar på BigBrother.. och det har bara kommit in 5 st

och jag har redan hittat ett HAT objekt i huset SONJA!


Stör mig på henne som fan, och det kommer jag nog alltid göra..

hahaha första intrycket är nog det bästa... jobbig människa!

Av Alatawi - 20 februari 2011 15:23

Nu är det tyst hör i min lya, det enda som hörs

är när jag knappar på tangenterna...


Min bror skulle in till stan och möta upp en polare

för käk, så jag skicka med 50kr till godis så han.

kunde köpa lite åt mig,


Idag blir det inte mycket gjort, har just rakat benen

och har lagt mig i min älskade säng igen där jag tänker

ligga och inte behöva resa mig i onödan..

Denna söndag består av en massa filmtittande

och mys med mina katter :)


 

  '

mammas gosebarn <3





Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards