bakompaniken

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Varför?

Av Alatawi - 2 februari 2011 20:52

Varför blir man mest deprimerad på kvällstid?
Det är oftast då mina tankar kommer, mina jävla tankar.

Jag vill inte ha något att göra med mina tankar, dom dödar mig.

Spelar ingen roll hur jag än försöker att skjuta bort dom, dom

försvinner inte, dom hänger kvar och gnager fram min panikångest.


Dagar blir till veckor, veckor blir till månader


Hur länge ska det pågå? När ska jag bli fri?
Känner mig som en fånge i mitt egna fängelse.

Jag vet att det bara är jag som kan ta mig ut

bara jag som vet utgången, men att det kan ta tid

jag behöver någon som stödjer mig på vägen ut ur fängelset

någon som stödjer mig medans jag slår ut demon efter demon.


Ibland är världen grym mot en, Men då får man vara grym tillbaka.

och ta saker och ting med en klackspark, det är just det jag försöker

göra, skaka av mig allt från axlarna och leva i nuet.

Försöka se saker från det positiva, det ger mig mer livserfarenhet!

 

saknar sommaräventyret med dom här två flickorna!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alatawi - 14 maj 2011 12:12

BYTER BLOGG TILL http://alatavvi.myshowroom.se/       så ni är välkommna dit! :)  ...

Av Alatawi - 13 maj 2011 16:35

Lite bilder på min halvfärdiga lägenhet, är inte riktigt klar med städningenoch att sätta saker på plats      Tv rummet som jag INTE är klar med!      Hallen! :)      köket! :) ...

Av Alatawi - 13 maj 2011 09:48


Godmorgon! :)Ja jag har väl varit vaken i ungefär 1,5 timme med det kan ändå vara godmorgon för andra kanske? Jag har inget liv, jag har duschat och nu ligger jag under täcker och ska strax ta och gå och äta lite frukost, vid 13.00 har jag mötet....

Av Alatawi - 12 maj 2011 21:51

Jag satt och såg tv med min bror när det plötsligt börja krypa obehag i bröstkorgen på mig. VARFÖR? Jag behöver inte vara rädd det är inget att vara rädd för jag orkar inte.snälla släpp mig fri jag vill inte längre, det gör mig mer illa än vad något ...

Av Alatawi - 12 maj 2011 18:02

Jag har varit flitig idag, har fått i ordning i köket och i hallen har burit ner en massa till förrådet och ja jag är inte en halvvägs klar men det får ta den tid det tar, har iaf börjat få upp lite på väggarna  iaf det jag har här.Sen så har j...

Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards