bakompaniken

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

!

Av Alatawi - 2 februari 2011 23:59

Känner att jag måste skriva av mig lite.


Jag har börjat inse hur mycket en person betyder för mig

och hur mycket jag aldrig vill skiljas från henne.

Vi började umgås 2006 och vi umgicks alltid och alla minnen

vi skapade på dom åren vi höll ihop. tror det var 2 år, Sen blev

allt så knasigt vi båda valde varsin väg, och tyvärr så var den inte

samma, vi umgicks med helt olika personer, såna som kanske inte

var allt för bra för oss. Och vi bara gled i från varandra utan ett ljud


Jag tänkte på henne dag in och dag ut. Och undrade många gånger

VARFÖR.. varför gled vi ifrån varandra, varför slutade vi höras,

varför slutade vi umgås? visst hälsade vi och kramades på stan

Men det var inte mer än det, hur kunde jag välja dom andra framför

henne?

Hur kunde jag vara så blind att jag inte insåg vem som var mina riktiga

bästa vän? Någon som alltid fanns där, i vått och torrt?


Jo ni förstår, man träffar människor som man tror är bra för en

man blir blind och ser inte det dåliga i det hela, och man är fast

för på något sätt behöver man personerna, kanske för att stärka sitt

själförtroende eller kanske bara för att?

i två år så gick jag runt med samma människor, gjorde alla dummheter som fanns

och långt bak i tankarna låg denna flicka, den bästa flicka en människa kan

känna, en sån vän ALLA borde ha.


och så låg jag inne för att jag mådde så sjukt dåligt, INGEN kom och hälsa på

INGEN frågade hur jag mådde, ingen förutom hon, Hon hörde av sig och frågade hur allt egentligen var, vi bestämde oss ganska snart för att ses

och det gjorde vi, jag trodde att allt skulle kännas så jävla konstigt mellan oss

men vet ni vad? det gjorde det inte, vi var samma personer fast några år äldre

vi skratta, vi sjöng och vi pratade, och jag hade den bästa dagen i mitt liv.


sen efter den dagen lovade vi varandra, att ALDRIG mer glida i från varandra

och så vitt jag vet så vill jag inte förlora henne, för hon finns där för mig

jag finns för henne, vi kan prata om allt, vi delar allt ( förutom killar å underkläder) och vi skrattar åt samma personer, vi är exakt likadana

du är min soulmate, min själsfrände, min ALLRA bästa vän!


Vad hade jag gjort idag om inte du fanns och lyfte upp mig?
Du var den saknade pusselbiten i mitt liv. Så som du gör mig glad

hoppas jag att jag gör dig glad. För jag skulle aldrig vilja se dig ledsen

och dom gånger du är ledsen blir jag ledsen, automatiskt för du är min

tvillingsjäl.


Oh gud jag skulle kunna skriva så mycker om dig, men jag finner snart

inga ord, glädjetårar rullar ner för min kind och min själ fylls med värme

2 dagar i från dig är som två år. jag saknar dig när du är i umeå


Och jag älskar dig, jag älskar din pojkvän jag älskar att vara med er.

För ni får mig att må så otroligt bra, och David är en fantastisk person

en otroligt bra människa, och jag skulle seriöst slå ihjäl dig om du

lämnade han, tror inte det finns en människa i världen av dess like

som han är, och du ska vara glad att han valde just dig.


Ni har gett mig fantastiska skratt och minnen,


Helen Jävla Westerlund! Jag älskar dig <3

igår idag föralltid, take my hand and just dont let go!


 

så länge ni mår bra, mår jag bra.. <3

 
 
Ingen bild

Rut

3 februari 2011 19:05

Hörredu,
Jag frågade faktiskt hur du mådde!

 
Helen

Helen

4 februari 2011 08:26

Jag blir så rörd av att läsa allt underbart du skriver om mig. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, en dag utan dig känns som en månad. Som du skrev så gick vi åt olika håll där ett tag. Men äntligen så är det jag och du igen, som förr. Jag älskar dig så oerhört mycket Nadia. Jag vill aldrig mer förlora dig, du är min bästa vän, jag springer genom eld och vatten för dig! <3

http://skellefteflickan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alatawi - 14 maj 2011 12:12

BYTER BLOGG TILL http://alatavvi.myshowroom.se/       så ni är välkommna dit! :)  ...

Av Alatawi - 13 maj 2011 16:35

Lite bilder på min halvfärdiga lägenhet, är inte riktigt klar med städningenoch att sätta saker på plats      Tv rummet som jag INTE är klar med!      Hallen! :)      köket! :) ...

Av Alatawi - 13 maj 2011 09:48


Godmorgon! :)Ja jag har väl varit vaken i ungefär 1,5 timme med det kan ändå vara godmorgon för andra kanske? Jag har inget liv, jag har duschat och nu ligger jag under täcker och ska strax ta och gå och äta lite frukost, vid 13.00 har jag mötet....

Av Alatawi - 12 maj 2011 21:51

Jag satt och såg tv med min bror när det plötsligt börja krypa obehag i bröstkorgen på mig. VARFÖR? Jag behöver inte vara rädd det är inget att vara rädd för jag orkar inte.snälla släpp mig fri jag vill inte längre, det gör mig mer illa än vad något ...

Av Alatawi - 12 maj 2011 18:02

Jag har varit flitig idag, har fått i ordning i köket och i hallen har burit ner en massa till förrådet och ja jag är inte en halvvägs klar men det får ta den tid det tar, har iaf börjat få upp lite på väggarna  iaf det jag har här.Sen så har j...

Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards