bakompaniken

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

Känns det verkligen okej?

Av Alatawi - 6 februari 2011 02:06

Nu är det natt ifgen och tusen frågor snurrar runt i min skalle, ovanligt?

Jag funderar på ifall jag verkligen mår bra, gör jag verkligen det?

Jag tror inte jag gör det faktiskt, hela denna vecka har jag varit

själv inte direkt varit med någon kompis så, och jag känner att jag

behöver vara med någon som gör mig glad, annars ligger jag bara å gnager

på saker som gör ont inom mig.

Men ibland kan man inte alltid vara med någon, men det känns tomt.


Jag kanske inte direkt kan påstå att det är bara panikattackerna som spökar

det är en liten del av deppression också, känner mig så nere, kan inte uppskatta

något, tvn är tråkig, filmer är tråkiga. mat är tråkigt, bara vatten och snus

som är det roliga i allt, och Uno spelandet på facebook.


Det är ungefär det jag har gjort i veckan, visst har jag ätit

men idag så har jag ingen lust att äta, försökte få i mig lite

nudlar för ett tag sen, men det gick ju som det gick, jag hatar ju nudlar.


" sluta drömma om det ljuva livet, du kommer aldrig va med om det"


Ungefär så ekar det i mitt huvud, varför drömma om saker som aldrig

kommer att ske för att jag är för ful, och för dum i huvudet för lycka.

Jag vet inte varför men mitt självförtroende kanske inte är det bästa.

jag gillar inte mig själv, hur ska jag kunna gilla någon annan då?

finns inget jag gillar hos mig, inte en enda sak, kanske att jag är bra på

att skriva om mina känslor, men det är inte direkt så positivit.

Känns som jag sviker mig själv hela tiden när jag säger till mig själv

att jag ska bättra på mitt självförtroende, men det blir aldrig av.

Jag kan inte tänka mig själv att vara lycklig, inte ens med en kille.

Så varför fortsätter jag drömma om det livet?


Finns ändå inget en kille skulle kunna falla för hos mig ändå

jag är tjock ful och hjärndöd typ, jag är helt lost, finns ingen

som vill ha en sån tjej, jag vet inte varför jag är bitter över det

för det är bara jag själv som kan ändra på den saken, men jag

har inte motivationen till det, och väljer att vara singel .

jag är för blyg, för rädd över vad folk tycker om mig.

Jag kan inte tänka mig att någon riktigt tycker om mig, även fast

dom kan säga saker, men jag tar inte åt mig, jag säger ju det jag är

dum i huvudet på riktigt, en pannknack skulle jag ha haft.

en fet smäll kanske?


nej nu ska jag sluta skriva, känner bara hur tårarna faller

när jag skriver som jag gör, hur kan man sitta så här på natten

och bara skriva å skriva å det tar aldrig slut.?


Jag känner att jag måste ta en break från att tänka

ja klarar inte av det så mycket längre, finns så mycket

som vill ut, men jag får bara ut hälften, kanske en bra

terapi?, nej jag skulle sluta skriva var det, inte för

att någon ens läser denna ruttna blogg, men skönt

att bara få skriva av sig lite, skriva ut tankar

när man inte har någon man kan prata med, vill ändå inte prata med

någon, vill inte belasta folk med mina problem, alla har sina egna problem

å dras med , så varför skulle jag vilja kasta mer skit?


äh fuck it, godnatt!

 
 
Ingen bild

Rut

6 februari 2011 10:37

FAN TA dig kärring! :)
HUR många gånger har inte jag sagt åt dig att JAG vill att du "belastar" mig med dina problem! Jag vill veta, jag bryr mig. SÅ börja öppna din käft! OCH du är fin som du är, jag älskar dig som du är! glöm inte bort det!

 
U know..

U know..

6 februari 2011 11:50

Det sägs att GODA VÄNNER kan spendera lång tid
utan att talas vid, utan att vänskapen brister.
Dessa vänner: när dom träffas, beter sig som om
dom sågs igår, dom tänker inte på hur lång tid gått,
utan att dom har talats vid ,eller hur långt ifrån
...varandra dom bor.
Om du har sådan tur, att du har åtminstonde en
sådan vän, låt denna veta det!
Dom vet vilka de är ♥

http://ume

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alatawi - 14 maj 2011 12:12

BYTER BLOGG TILL http://alatavvi.myshowroom.se/       så ni är välkommna dit! :)  ...

Av Alatawi - 13 maj 2011 16:35

Lite bilder på min halvfärdiga lägenhet, är inte riktigt klar med städningenoch att sätta saker på plats      Tv rummet som jag INTE är klar med!      Hallen! :)      köket! :) ...

Av Alatawi - 13 maj 2011 09:48


Godmorgon! :)Ja jag har väl varit vaken i ungefär 1,5 timme med det kan ändå vara godmorgon för andra kanske? Jag har inget liv, jag har duschat och nu ligger jag under täcker och ska strax ta och gå och äta lite frukost, vid 13.00 har jag mötet....

Av Alatawi - 12 maj 2011 21:51

Jag satt och såg tv med min bror när det plötsligt börja krypa obehag i bröstkorgen på mig. VARFÖR? Jag behöver inte vara rädd det är inget att vara rädd för jag orkar inte.snälla släpp mig fri jag vill inte längre, det gör mig mer illa än vad något ...

Av Alatawi - 12 maj 2011 18:02

Jag har varit flitig idag, har fått i ordning i köket och i hallen har burit ner en massa till förrådet och ja jag är inte en halvvägs klar men det får ta den tid det tar, har iaf börjat få upp lite på väggarna  iaf det jag har här.Sen så har j...

Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards