bakompaniken

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Lever för dagen som en slända

Av Alatawi - 4 april 2011 19:47

Hej hopp!

Jag har en känsla, en otroligt bra känsla, men jag vet inte om det är så bra

egentligen, det är en lycklig känsla, en GLAD känsla, men det känns så jävla fel


Varför känner jag så här för dig..? VARFÖR!?
Det ska inte gå, det går inte, det funkar inte.

Vi kan kalla han X, Hur fin, söt och helt enkelt bäst

går inte en sekund utan att jag tänker på han, VARFÖR?


Det är inte läge nu, eller det kanske det aldrig kommer att vara,

glad men samtidigt ledsen, hur funkar denna känsla?

Vill bara kasta bort dig som en vante, men du återkommer hela jävla tiden

när jag sover, när jag äter, till och med när jag skiter.. haha normalt?


har knappt haft i mitt liv men du har tatt all min tid 
jag föll för dig så och du märkte det väl
för du märkte min själ bär mitt ärr från din kniv 
jag blev besatt mina tankar blev låsta
allt för att få dig allt för att nå dig dagen blev natt  
det va blev kallt börja blåsa
men när jag såg dig blev ja varm och jag flåsa 
för din charm blev min död jag föll i en oändlighet
jag fann inget stöd men nu viskar du igen när jag väl blivit frisk
ifrån giftet du gav mig i form av en kyss 
men du spelar på min svaghet och jag spelar med för att va med 
jag velar för jag vet att det drar mig ner men logiken den avled 
och med det tar jag avsked från förnuftet sans o min klarhet
i min dröm tar vi en dans under månsken 
mitt hjärta är stängt men du kommer in som en låssmed
farligt begär försöker stå emot 
för jag har lovat mig själv för mig är du mitt hot
jag dyrkar din aura och skugga så tom jag yrkar på livstid om du var min dom





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alatawi - 14 maj 2011 12:12

BYTER BLOGG TILL http://alatavvi.myshowroom.se/       så ni är välkommna dit! :)  ...

Av Alatawi - 13 maj 2011 16:35

Lite bilder på min halvfärdiga lägenhet, är inte riktigt klar med städningenoch att sätta saker på plats      Tv rummet som jag INTE är klar med!      Hallen! :)      köket! :) ...

Av Alatawi - 13 maj 2011 09:48


Godmorgon! :)Ja jag har väl varit vaken i ungefär 1,5 timme med det kan ändå vara godmorgon för andra kanske? Jag har inget liv, jag har duschat och nu ligger jag under täcker och ska strax ta och gå och äta lite frukost, vid 13.00 har jag mötet....

Av Alatawi - 12 maj 2011 21:51

Jag satt och såg tv med min bror när det plötsligt börja krypa obehag i bröstkorgen på mig. VARFÖR? Jag behöver inte vara rädd det är inget att vara rädd för jag orkar inte.snälla släpp mig fri jag vill inte längre, det gör mig mer illa än vad något ...

Av Alatawi - 12 maj 2011 18:02

Jag har varit flitig idag, har fått i ordning i köket och i hallen har burit ner en massa till förrådet och ja jag är inte en halvvägs klar men det får ta den tid det tar, har iaf börjat få upp lite på väggarna  iaf det jag har här.Sen så har j...

Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards