bakompaniken

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

vi kan gå igenom eld

Av Alatawi - 5 april 2011 16:11

Ufff Sverige, känner ni värmen ute eller? Damn!

 Hur härligt som helst, 17 grader i solen, och jag har suttit ute

och spelat på gitarren och pratat med folket här, vilken HÄRLIG eftermiddag

fast dock så har jag sovit bort halva eftermiddagen jävla medicin som gör

att jag skulle kunna sova i hundra år, och bli väckt med en kyss av min prins


i övrigt vet jag inte hur jag mår, jag mår väl OKEJ!

men vad som är okej av allt är ju en tredje fråga i sig.

Har fått en tablett av min läkare, vet dock inte vad det var för något

för jag halv sov när jag pratade med han, haha ganska komiskt att han

kommer när jag får droppet och är halvt borta, men jag litar på han

och jag hoppas jag kan sova på den faktiskt i natt!


i övrigt saknar jag D så otroligt mycket, känner nu att han är allt jag har

och han betyder otroligt mycket för mig. Min bästa vän <3

Åh vad jag har saknat dig, kändes väl behövligt att få tillbringa lördagen

med dig, jissus, att det har tagit en sån tid innan vi setts. ÄLSKAR DIG


imorgon är det onsdag, då ska jag uträtta alla ärenden jag har varit

tvungen att skjuta upp, ska betala tillbaka skulder till mamma och även

om jag hinner åka till byskeskolan och hälsa på där en liten stund ta

en ficka med A-M!


Jag skriver väl sen, för nu ska jag vänta på Kimsan

sen ska vi laga mat antar jag :D.. gud vad dagarna

hade varit tråkiga utan henne!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alatawi - 14 maj 2011 12:12

BYTER BLOGG TILL http://alatavvi.myshowroom.se/       så ni är välkommna dit! :)  ...

Av Alatawi - 13 maj 2011 16:35

Lite bilder på min halvfärdiga lägenhet, är inte riktigt klar med städningenoch att sätta saker på plats      Tv rummet som jag INTE är klar med!      Hallen! :)      köket! :) ...

Av Alatawi - 13 maj 2011 09:48


Godmorgon! :)Ja jag har väl varit vaken i ungefär 1,5 timme med det kan ändå vara godmorgon för andra kanske? Jag har inget liv, jag har duschat och nu ligger jag under täcker och ska strax ta och gå och äta lite frukost, vid 13.00 har jag mötet....

Av Alatawi - 12 maj 2011 21:51

Jag satt och såg tv med min bror när det plötsligt börja krypa obehag i bröstkorgen på mig. VARFÖR? Jag behöver inte vara rädd det är inget att vara rädd för jag orkar inte.snälla släpp mig fri jag vill inte längre, det gör mig mer illa än vad något ...

Av Alatawi - 12 maj 2011 18:02

Jag har varit flitig idag, har fått i ordning i köket och i hallen har burit ner en massa till förrådet och ja jag är inte en halvvägs klar men det får ta den tid det tar, har iaf börjat få upp lite på väggarna  iaf det jag har här.Sen så har j...

Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards