bakompaniken

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

where is my friend when i need you the most?

Av Alatawi - 5 april 2011 23:02

Godkväll Godkväll!


så nu är det kväll igen, och jag har tagit min nya medicin jag 

fick idag på medicinska enheten. Har dock ingen aning om vad det

är för sorts medicin mer än att den är mot oro på kvällen, mest för 

att jag ska kunna sova antar jag.. för jag var inte direkt så vaken

när jag pratade med min läkare, haha tror han märkte hur borta jag var

hoppas ,hoppas att jag får sova ikväll, ska faktiskt stänga ner efter 

jag har skrivit detta inlägg!


Vad har jag gjort idag? Lagade lite mat till min tjaaj kim haha 

och det blev gott tror jag, eller jag smakade och jag gillade det

och hon åt upp det så jag antar att hon gillade det?


sen har vi suttit och sett tv i ett annat rum medans dom andra

såg på hockeyn som för övrigt slutade 5-4 till Färjestad

men det är bara början bara så ni vet!


JA vad mer ska jag säga.. att jag ska till Umeå i helgen

till min vän, det ska bli väldigt trevligt ska ni veta!


where is my friend when i need you most?

jag hoppas innerligt att du tar åt dig och funderar

på ifall det är så här du vill ha det, du vet vem du är

och känner du dig träffad så är det bara possitivt

men fråga mig inte om det är du, utan tänk efter

själv ifall det är du! 


imorgon ska jag hjälpa Kim och flytta efter droppet!
så då vet ni det kära läsare Godnatt! 

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alatawi - 14 maj 2011 12:12

BYTER BLOGG TILL http://alatavvi.myshowroom.se/       så ni är välkommna dit! :)  ...

Av Alatawi - 13 maj 2011 16:35

Lite bilder på min halvfärdiga lägenhet, är inte riktigt klar med städningenoch att sätta saker på plats      Tv rummet som jag INTE är klar med!      Hallen! :)      köket! :) ...

Av Alatawi - 13 maj 2011 09:48


Godmorgon! :)Ja jag har väl varit vaken i ungefär 1,5 timme med det kan ändå vara godmorgon för andra kanske? Jag har inget liv, jag har duschat och nu ligger jag under täcker och ska strax ta och gå och äta lite frukost, vid 13.00 har jag mötet....

Av Alatawi - 12 maj 2011 21:51

Jag satt och såg tv med min bror när det plötsligt börja krypa obehag i bröstkorgen på mig. VARFÖR? Jag behöver inte vara rädd det är inget att vara rädd för jag orkar inte.snälla släpp mig fri jag vill inte längre, det gör mig mer illa än vad något ...

Av Alatawi - 12 maj 2011 18:02

Jag har varit flitig idag, har fått i ordning i köket och i hallen har burit ner en massa till förrådet och ja jag är inte en halvvägs klar men det får ta den tid det tar, har iaf börjat få upp lite på väggarna  iaf det jag har här.Sen så har j...

Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards