bakompaniken

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

chaini khaini

Av Alatawi - 7 april 2011 00:31

LIKE THE RAINBOW ROUND MY HEART!


idag mina vänner och inte vänner har jag ganska mycket att skriva om

så om ni inte orkar läsa mitt patetiska liv så kan ni lika gärna klicka ner!

Började med att jag vaknade 7.45, stress åt frukost och sen gick jag

till medicinska för att vara där så tidigt som möjligt, jag var tvåa och

dom satte in droppet, jag satt och försökte kämpa med att hålla mig vaken

men eftersom jag hade sovit så jävla dåligt på natten så gick jag och la mig


Tydligen hade min läkare varit förbi, vilket jag inte minns och jag minns

inte ett dugg vad vi pratade om, det var lite smått jobbigt kan jag lova

sen var min psykolog där och pratade med mig, men jag tror hon insåg

hur borta jag var, så hon bokade in en tid på eftermiddagen till oss i morgon

så efter droppet ska jag träffa henne, E hade tydligen försökt att väcka

mig 2 gånger och jag hade tydligen satt mig upp och pratat med henne

men sen så somnade jag väl om? 


Yr vaken som jag var så gick jag tillbaka till avdelningen och fattade

fortfarande ingenting, var inte så speciellt hungrig så jag åt en banan

och en smörgås till lunch, sen gick jag och la mig på rummet, och höll på

att somna så jag och E följdes ner på stan där vi gick och kikade.

fick med mig ett par blommiga skor för 50:- kärlek till dom


sen var det middags dags , och tid att säga hejdå till Kim eftersom

hon skulle flytta in till sin studentlägenhet, och jag åt en sallad

och sen satt jag E och A och hade tjejsnack, och snackade killar

haha ganska komiskt egentligen, sen såg jag att K hade ringt

så jag ringde upp henne och hon undrade om jag kunde hjälpa henne

att hämta lite saker, så jag klädde på mig och for ner på stan

och träffade henne, jalla till anderstorp där vi packade ner hennes

saker i 3 stora resväskor plus några påsar, plus 2 mattor, men det gick

sen kom M och hämtade oss och skjutsade oss hem till K


efter många om och men fick vi in alla hennes saker i hissen

och upp till rummet hennes, och sen jalla ner på Frasses och käka lite

innan jag var tvungen att springa tillbaka hit och ta medicinen

och lägga mig, så nu har jag legat här sen kvart i elva, och fortfarande

inte somnat, vad fan är det här?. Tur jag kan sova i morgon under droppet


ska även till K imorgon och mysa med henne, och sen ska jag på

terapi sak grejs mojs, typ. kommer bli intressant! :)


Nu ska jag kolla runt och fortsätta smsa! HOJ!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alatawi - 14 maj 2011 12:12

BYTER BLOGG TILL http://alatavvi.myshowroom.se/       så ni är välkommna dit! :)  ...

Av Alatawi - 13 maj 2011 16:35

Lite bilder på min halvfärdiga lägenhet, är inte riktigt klar med städningenoch att sätta saker på plats      Tv rummet som jag INTE är klar med!      Hallen! :)      köket! :) ...

Av Alatawi - 13 maj 2011 09:48


Godmorgon! :)Ja jag har väl varit vaken i ungefär 1,5 timme med det kan ändå vara godmorgon för andra kanske? Jag har inget liv, jag har duschat och nu ligger jag under täcker och ska strax ta och gå och äta lite frukost, vid 13.00 har jag mötet....

Av Alatawi - 12 maj 2011 21:51

Jag satt och såg tv med min bror när det plötsligt börja krypa obehag i bröstkorgen på mig. VARFÖR? Jag behöver inte vara rädd det är inget att vara rädd för jag orkar inte.snälla släpp mig fri jag vill inte längre, det gör mig mer illa än vad något ...

Av Alatawi - 12 maj 2011 18:02

Jag har varit flitig idag, har fått i ordning i köket och i hallen har burit ner en massa till förrådet och ja jag är inte en halvvägs klar men det får ta den tid det tar, har iaf börjat få upp lite på väggarna  iaf det jag har här.Sen så har j...

Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards