bakompaniken

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Alatawi - 5 maj 2011 16:02

Idag när jag var hos min psykolog så hade hon ett efterlängtat brev till mig
Tiden för min utredning som jag har väntat på i 6veckor. Inte snabbaste människan men nu är det pågång 25/5 och 27/5 kommer jag att genomgå tester som personlighetsstörningar,Adhd och allt vad det nu än är, ska bli skönt att äntligen få en diagnos.

I övrigt är jag tröttare än judas och bara vill att klockan ska ticka.

Någon som vill träffas och fika idag kanske? hahah

Av Alatawi - 5 maj 2011 07:56

Jag har sovit mellan 21.30-23.30 sen har jag varit vaken.

Underbara mediciner jag har som ska göra mig trött och som ska få mig att sova!
Jag har pysslat med lite av varje, skrivit av mig i min "dagbok" och pysslat med andra saker som att tänka på lite väl för mycket saker som slutade i kaos. Men jag står fortfarande på mina ben. Min rygg tar död på mig också, men har tagit två Alvedon och 1 annan tablett för ryggsmärtan.


Och idag börjar jag med min nya medicin.. thank you lord.. haha

vanligaste biverkningar på den är AGRESSION! haha det ska gudarna få veta att jag ska få ut min ilska som fan över idiot kärringen som jobbar här, ville bara smälla till henne idag när hon skrattade och sa nej, när jag bad henne om en livsviktig sak.. jag hoppas du kommer att inse att DU gör ett FEL!


försöker få tag i min lillebror som jag ska möta upp på stan vid 11?
och hjälpa han med några ärenden, och sen ska jag på möte med min psykolog kl 15.00 då ska hon också få höra hur irriterad jag är på vissa av personalen här och bara vill härifrån så nu får dom Skynda på allt!


nej nu ska jag sluta  vara irriterad, är det för att jag inte har sovit eller vad fan är det? Gah.. Hejpa


 


Har även bestämt mig att jag ska behålla mina katter.. jag älskar dom såå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards