bakompaniken

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Alatawi - 10 maj 2011 17:39

Ja vad är inte fel på mig?
Äcklig jävla värld jag lever i, inte konstigt att man inte vill vara kvar*!

Av Alatawi - 10 maj 2011 11:44

God förmiddag mina vänner!


Idag vaknade jag hyffsat tidigt tror klockan var 6 första gången
och då gick jag ner och satte igång en maskin med tvätt och sen tänkte jag att jag skulle sova medans den gick, så vaknade jag vid 8 det är en hyffsad tid att stiga upp, så jag har hållt mig sysselsatt sen dess, hängt tvätt ute i det underbara vädret och tvättat å tvättat och haft mig.


I övrigt känns denna dag som en underbar dag, börjar få rutiner på min sömn och snart kan jag återgå till praktiken och medicinen börjar värka sakta men säkert.
men jag ska inte ropa hej fören jag är över ån!


och på tal om lycka så är min katt spike lyckligare än någonsin, han får vara ute och han älskar det, han kommer hem när han är trött och hungrig, annars är han ute och det trivs han med! Snart ska jag börja släppa ut tilda också när hon och ungarna är Cool! :)


       


ha en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards