bakompaniken

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Alatawi - 6 maj 2011 23:00

Kom på mig själv efter att ha pratat med hyresvärden att min lägenhet är klar

och att jag ska vara utflyttad ur lägenheten jag har just nu i veckan.
Så imorgon ska jag hem och packa ihop alla saker så vi kan transportera

dom på söndag, så från och med söndag bor jag i ursviken eftersom jag måste ta hand om mina katter, men det kommer nog gå bra, i allafall en stund, sen får vi se vad som kommer hända, men jag har inställningen på att det kommer att gå riktigt bra! :)

har kollat på Twilight ikväll och jag kan verkligen säga det att den filmen blir man aldrig less på, ska ta och fixa new moon och eclipse också så jag kan ha en twilight helg! :)

Blir nog nästa helg när jag ska sitta i ursviken och mögla!

men men, nu vet ni vart jag kommer att befinna mig den närmsta tiden

tills jag får mitt nya boende! :)

Av Alatawi - 6 maj 2011 16:35

Idag är det en vakna och sov dag om någonting.
Har sovit hur bra som helst i natt, klev upp 7 och käkade frukost

vid 8 gick jag och la mig igen och klev upp 10 då mitt möte började

och ja jag vet inte hur det gick, får veta när dom utrett min ansökan!

SEN gick jag och la mig igen till klockan 1, gick upp och käkade lunch

skulle klä på mig sen efter duschen , vem tror ni somnar? Jo jag.

och sen vart jag så jävla less så jag gick en promenad ner till karamelltåget

och påvägen hem vid sjukhuskorsningen höll mitt liv på att ta slut.


jag har grönt och går över vägen i min egna takt och torkar tårarna ur ögonen
samtidigt som jag bara hör hur någon gasar så jag tittar dit och bilen kommer närmare mig panikslagen som jag är så ser jag att han är rött och tänker att han kanske bromsar så jag ska just ta ett steg, då kör han förbi mig och förbi rödljusen.. Och jag i min fullaste skräck skriker till och hoppar bakåt.
ÅH jag skulle kunna döda den där jävla kukhelvetet!


nej nu ska jag göra nått som inte får mig att somna!
 HEJ


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv med panikångest, hur jag handskas med den, mina vänner och allt som betyder för mig.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards